lørdag 10. november 2012

Loppemarked

Idag har jeg vært på loppemarked for første gang i mitt liv!! Det ble arrangert privat i barnehagen der jentene går og pengene går til 3 familier som mistet alt de eide når orkanen Sandy feide over Cuba. Jeg har selv bidratt med en del ting og tang til loppemarkedet - for noe som er skrot for meg, kan jo andre synes er fint og ha nytte av!

Alt var veldig billig, ja underpriset spør du meg, så derfor gav jeg litt ekstra når jeg betalte siden dette gikk til en god sak! Dette var det jeg kom hjem med;


Bøker til 10 kr stk. Ole Jakop på Bytur og Da Per var ku husker jeg fra da jeg var liten. Denne boken har mamma lest x antall ganger til oss barna og nå til alle barnebarna sine. Koselig bok som absolutt anbefales :)


Krystall glass i den serien som vi samler på til 2 kroner. Latterlig billig :) Synd de ikke hadde flere. Silikonform til muffins fra Tupperware, nystrikket sokker og votter til minstemann.

 
Babybjørn bæresele til 50 kroner. Ikke akkurat siste modell, men den var hel og fin og uten flekker. Grei å ha med når minstemann er lei av å ligge i vognen. Slipper værtfall å bære han på armen.
 
Alt dette til den nette sum av 182 kroner
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar!